Tuesday, October 18, 2011

Juhtub ja palju

Piinlik tunnistada, aga pärast 19 aastat Tallinnas elamist eksisin ma jälle ära. Liikusin TTÜ spordihoone juurest bussipeatusesse ja ootasin trolli. Aga enne trolli jõudis buss nr 10, ma mäletasin, et mingi selline sõidab kesklinna ka ja mõtlesin, et okei, lähen siis bussiga hoopis. Ma tean küll, et bussi peal on kirjas, kuhu buss sõidab, aga see ei tähenda, et ma sellepäras seda loeksin. Igatahes olin rõõmsalt bussi peal ja väga üllatunud, kui see üks hetk kuhugi Mustamäe vahele keeras. Ma mõtlesin, et sõidan natuke edasi ja vaatan, kuhu välja jõuan, sest mingi hetk panin tähele, et buss peaks omadega Väike-Õismäele jõudma. Õnneks varsti tuli mingi tuttav peatus, nii et julgesin maha minna. Jõudsin sinna omadega välja, kus ma kunagi lasteaias käisin. Bussipeatuses istus väga palju kodutuid mehi, nad nägid päris hirmasad välja, üldse oli see Mustamäe tagaots üsna õudne. Läksin sealt ruttu nr 1 trolli peale ja tundus, et sellega lõpuks ikka jõuan kesklinna. See troll sõidab mingit sellist teed mööda, mida ma jälle ei tea, nii et väga pikka aega olin ma veel segaduses, sest ma polnud just väga kindel, kas see troll ikka lõpuks kesklinna jõuab. Hipodroomil alles sain aru, kus ma omadega jõudnud olen. Vaatamata mu seiklustele jõudsin isegi marsa peale, mis oli väga hea.
Käisime täna Krissuga aeroobika asemel pinksi mängimas. Väga mõnus vaheldus oli, algus oli küll üsna feil, sest kumbki polnud ammu mänginud, aga pärast tuli juba päris hästi välja ja tegelikult jäime endaga üsna rahule. Ilmselgelt ei möödunud ka see tunda aega ilma mingivahejuhtumita. Mul õnnestus palliga vastu pead saada! Ei mäletagi, miks, aga mingi hetk lendas pall mul käest ära kõrvalmängijate juurde. Ma ei ulatanus ise seda ära võtta ja siis mingi poiss viskas selle mulle lihtsalt vastu otsaesist. Selle tulemusel kadus pall uuesti ära kuhugi sinna teise väljaku juurde, lõpuks pärast pikka naermist sain selle tagasi. Minu järgmine serv oli otse Krissule kõhtu, paistab, et ma ei ole just väga osav selle palliga.
Muud märkimisväärset täna vist ei juhtunud. Muide Tartu inimesed kannavad palju värvilisemaid riideid kui Tallinna inimesed. Veendusin selles jälle, kui Tartus käisin.

No comments:

Post a Comment