Thursday, June 9, 2011

Päikesepõletus

Nüüd siis lõpuks ongi käes see hetk, kus ma enam üldse ei jaga, mis päev on. Lugesin täna mitu korda järjekindlalt kolmapäevast telekava ja olin sügavalt üllatnud, et miks telekast tuleb kõike muud, kui seda, mis kirjas on. Lõpuks ikka käis see plõks, et juba on neljapäev. Natuke aega veel hiljem käis see plõks ka, et homme ehk siis reedel on tagumine aeg minna kooli oma pabereid korda ajama. Oehh, ma lihtsalt loodan, et ma lõpetamist ja reisi maha ei maga.

Põletasin täna ühe käe ära. KÄE?! Ma pole mitte kunagi päikese käes oma kätt ära põletanud, isegi mitte reisil, ja nüüd on mu käe peal imelikud punased laigud. See on lihtsalt nii imelik, eriti, kui ma olin õues alles pärast 2-te, kui päike ei ole enam tugev. Aga üldiselt võiks päike mulle ka peale lõpuks hakata, sest mul on siiski vaja kool lõpetada ja ma ei taha oma kleidis välja näha nagu valge luigeke.

No comments:

Post a Comment