Thursday, June 16, 2011

Kuuvari

Olen vähemalt 20 korda aknast välja vaadanud, aga see, mida pole, on kuu. Kuradi Eesti ilm noh. Aga selle eest oli täna tore päev. Šoping Katuga Kristiines ja siis Lindexis ja siis Virus ja lõpuks olid jalad nii väsinud, et ei jaksanud püsti seista ja juhe nii koos, et joonistasin Viru keskuse kohvikus lehma päevitusriietes ja kesksoost smurfe. Joonistamise vahepeal sain ühe ebameeldiva sõnumi oma kirjandi kohta. Nojah pole hullu, küll ma kuhugi ikka sisse saan, tegelikult polnud tulemusel otseselt viga midagi, päris kõrge isegi, aga ise olen lihtsalt pettunud, et ei suutnud oma eesmärki täita.

Jaa ma ei suuda uskuda, et juba, juba pühapäeval on TÜRGI!!!!!!!!!

Täna, kui ma pidin jälle ühe koogi küpsetama, siis panin tähele ühte väga huvitavat asja. Nimelt seda, et mul tulevad koogid alati välja, ükskõik, kui feil nende tegemine poleks ja ükskõik, kas ma unustan mõned koostisained lisada või mitte. Täna tegin rabarberikooki oma vanaema jaoks ja kuna ma olin väsinud ja hajevil ja üldse ei viitsinud midagi teha, siis ma kallasin taignasse lihtsalt midagi mõtlemata pool kausitäit rabarberimahla. Sellest, et seda oli ilmselgelt liiga palju, sain ma aru alles, siis kui tainas voolas vormist välja ja hakkas läbi paistma. Lisasin mingi suvalise koguse jahu ja mõtlesin, et vanaema ja ta sõbrannad jäävad küll koogist homme ilma. Aga kui ma selle asjanduse lõpuks ahjust välja võtsin, nägi see välja nagu rabarberikook, mille tegemise käigus pole ühtegi äpardust juhtunud. Ma muide pidin kasutama kivi, et hoida küpsetuspaberit vormi sees paigal, nii et tainas ei saaks igale poole laiali voolata.

Eile tegin ka ühe kohupiimakoogi, lihtsalt niisama, sest igav oli. Kuna ma tean retsepte peast, siis raamatut mu ees ei olnud ja pidin oma mälu peale lootma, mis on suht mõttetu, sest mul on aeg-ajalt suht haugimälu. Seekord unustasin jahu ära, aga kui koogi välja võtsin ahjust, siis kook nägi välja, nagu poleks midagi juhtunud. Minu arvates on selline asi natuke imelik.

Jep, see oli nüüd väga pikk jutt kookidest, aga midagi targemat ma vahepeal nagunii teinud pole.

No comments:

Post a Comment