Tuesday, June 7, 2011

Leige + jahe = lahe

Kui valgetel naistel on sai ahjus, siis tumedatel võiks ju olla leib ahjus.

Täna oli ääretult kasulik päev, sest ma sain teada, et ekvaatoril vesi ei keerle kraanikausist alla, vaid kukub otse. Veel sain kaks paari suvejalanõusid, millest üks paar mu jalad juba katki hõõrus, aga õnneks oli läheduses Johhi, kes mind kahe plaastriga päästis.

Muidu olid meil Katuga tänaseks suured plaanid, millest me ei jõudnud otseselt ühegi täitmiseni. Kõigepealt oli meil megailusa ilma puhul plaan minna randa, aga kuna täna oli siiski kõigi aegade kõige kuumem seitsmes juuni, siis see enam nii hea plaan ei tundunudki. Selle asemel istusime väga pikalt Niguliste ees ja mõtlesime, et me ei ole kunagi seal sees käinud, kuigi istume juba viimased kolm aastat peaaegu iga nädal seal ees, soojal ajal muidugi. See plaan feilis, sest Niguliste kirik on muuseum, mille pilet maksab 2 eurot ja mis on teisipäeviti suletud. Pärast seda sõime Kanutiaias imelike inimeste juures hessi tortillat ja siis läksime kinno. Siis tuli feil number 2, häid filme eriti kinos ei ole ja need mida näha tahtsime, olid liiga hilja juba. No edasi nägime Johhit ja Matut ja sõime kuskil. Pärast Jakobi ja natuke purjus Reio nägemist istusime veel kuskil baaris, kus jõime siidrit. Ehk siis täna ma ainult istusin, sest midagi targemat ei olnud ka teha. Ühe asja siiski tegin, tegin omale elu plaani tegevustest, mis ma tahan enne suremist ära teha. Jõudsin juba 34-ni ja see 35-s, mille ma vahepeal välja mõtlesin, ununes juba ära. Aga igal juhul kavatsen ma kõik need asjad järele ka proovida, isegi langevarjuhüppe ja Põhja-Jäämeres ujumise.

Kodus, kui ma teleka tööle panin, siis tuli sealt mingi eesti sari, kus keegi tappis teise inimese duššikabiini, umbes sama asi, mis "Psycho" filmis. Või siis pigem täpselt sama, sest see tapmisstseen oli kõige haledam tapmissteen, mida ma üheski filmis näinud olen. Nagu lapse tehtud. Üks kapuutsiga mees vehkis lihtsalt noaga, natuke punast värvi tilkus ka ja taustaks oli "Psycho" muusika. Tänapäeva filmikunstist ootaks nagu natuke enamat, isegi Eestis peaks piisvalt võimalusi olema.

No comments:

Post a Comment