Monday, May 16, 2011

Lalalalalalala

Njah, ei meeli, kui ilm plaanid ära rikub. Aga vähemalt tean ma nüüd, et mul on väga hea meel, et ma ei sündinud umbes 300 a tagasi ja ei elanud Louis XIV õukonnas, sest nagu mu õpikus kirjas oli siis inimesed pesid ennast väga harva, sest vesi oli rikaste jaoks midagi talupoeglikku ja sellepärast ei sobinud neile. nende jaoks oli normaalne vestluse ajal täisid peas sügada ja kuna Versailles lossis oli mitmetuhande inimese peale üks vets, siis vetsu asemel sobisid inimestele ka toanurgad ja trepiastmed. Midagi oli neil ilmselgelt peas korrats ära, ma mõtlen, et kas neil endil tõesti lihtsalt süda pahaks ei läinud ja halb ei hakanud, kui nad kogu aeg mingi laibahaisu sees elasid.
Üldiselt on seda ajalugu nii palju, et ma ei julge enam edasi õppida, sest ma ei taha teada, kui vähe ma tegelikult tean. Eksamite möödudes peaks ju olema, et raamatukuhi laua peal kahaneb. No ta kahaneski, kuni ma tõin koolist oma ajalooõpikud koju ja nüüd on see kuhi tunduvalt kõrgem kui enne ja sealt on veel umbes seitse raamatut puudu. Sellest kõigest hoolimata, kavatsen ma ühe mõnusa nädala veeta, ilma liigselt pingutamata.
Ma alguses tegelikult plaanisin omale ühe pluusi õmmelda, kuna linnaminekust midagi välja ei tulnud, aga ma kaotasin oma ilusa kanga ära, nii et ka see plaan jäi katki. Ma küll ei saa aru, kuidas on võimalik minu tuppa lihtsalt mitu meetrit kangast ära kaotada.
Aga muidu on elu mõnus, nohu peaaegu läinud, ei näe enam välja nagu nädal aega tsüklis joodik, avastsin, et juba laupäeval on etendus ja tõenäoliselt teen varsti ühe kohupiimakoogi jälle, sest see eelmine, kus kohupiim asendas kõike, mida mul ei olnud, oli päris hea.