Tuesday, May 17, 2011

Elekter

Mul oli tänaseks väga hea plaan tehtud, sest ma teadsin, et hommikul kaks ja pool tundi pean ilma elektrita elama. Ehk siis minu plaan oli see, et ma ärkasin 10 minutit varem üles, et ma saaks normaalselt hambaid pesta ja siis edasi plaanisin ma teha mitte midagi kasulikku, kuni elekter tagasi tuleb. Aga kuna mulle vaikuses väga üksi kodus olla ei meelde, siis mõtlesin, et võin ju arvutist muusikat lasta, kuni veel on eletrit ja kuni aku vastu peab. No arvuti töötas ja mina otsisin omale tegevust ja aeg-ajalt imestasin, et kell on juba väga palju, aga elekter ikka alles ja kõik masinad töötasid. Mulle saadeti ükspäev meil, et teispäeval 10.30 - 13.00 on elektrikatkestus ja ma siis arvestasin sellega. Lõpuks tundus juba imelik, et midagi ei ole veel toimunud, igatahes ma ignoreerisin seda teadmist, et elekter peaks ära minema ja tegelesin edasi kasulike asjadega, näiteks ajaloo õppimine õpikust, kus puudub igasugune vajalik informatsioon ja targaks saamine interneti abil. Lõpuks sai kell 1 ja ikka polnud midagi juhtunud, nii et see oli juba üsna kummaline ja ma aravsin, et ju siis ei olnuki vaja elektrit ära võtta. Lõpuks läks veel tunnike mööda ja otsustasin endale lõpuks süüa teha. Ja just sellel hetkel, kui ma külmkapiukse avasin läks elekter ära!!!!! Pool päeva ma vältisin tegevusi, kus mul võiks elektrit vaja minna ja siis kui mul seda lõpuks reaalset vaja läheb, siis see võetakse ära. Ma tõesti ei saa aru, kas on siis nii raske pidada kinni kokkuleppest. Kui saadetakse meil kindlate aegadega, kus ajad minutipealt kirjas, siis nagu võiks ka teha oma mingeid parandustöid sellel ajal. Sest, kui nad enda antud lubadusi nagunii täita ei suuda, siis miks üldse saata mingi kiri. Võiks ju lihtsalt öelda, et mingi suvaline hetk sellel suvalisel päeval sul elektrit ei ole ja nüüd tee selle teadmisega, mis tahad.


Tõenäoliselt see olukord ei olnudki nii vihastamist väärt, aga ikkagi mind meeletult häirib see, et Eesti Energia ei suuda oma lubadusi pidada. Ja see ei ole esimene kord. Nii palju võiks ju ikka suuta oma töötajaid organiseerida, et nad tulevad kell 10 hommikul ja teevad oma töö ära, mitte et suva neist inimestest, neil nagunii see tunnike elektrit vaja ju ei ole, et teeme tööd siis kui meil tuju on. Minul ei ole ükskõik.


Aa, ja muide, ükspäev nägin unes, et sain mata eksami eest 70 punkti. Uskumatult hea tunne oli ärgata teades, et olen üks sammuke oma suurele unistusele lähemal. Ma nii väga soovin, et ka päriselt kõik nii hästi läheks.