Saturday, May 14, 2011

Bubbles

Jälle tehtud üks, see kõige õudsem. Kaks veel ja finito. Aga praegu mu aju kärssab kogu sellest matast ja eile oli tunne, et ruutjuured ja kõik muud jubedad asjad tahavad mu peast välja, nii et kogu mu pea plahvatab. Ma isegi ei suutnud õhtul välja minna, kuigi ma nii väga tahtsin ja kogu nädala ootasin seda.
Ükspäev koolis olles sain teada, et isegi iga aevastusega hävib osa ajurakke, need väga väiksed ja see ei muuda tegelikult midagi, aga ma ei saa seda mõtet enam peast välja, sest mul on JÄLLE nohu ja ma aevastan iga viie minuti tagant. Nii et sellest teadmisest mul kahjuks niipea pääsu pole.
Kõik mis eelmise nädala jooksul toimunud on, on kirjeldatav ühe sõnaga: mata. Üks kurb asi siiski juhtus, ma jäin ilma kõige ilusamatest kingadest, mida praegu poest leida võib. Sellepärast, et poes oli üksainus paar minu numbrit ja see oli kõigile välja proovimiseks pandud ehk siis tulemus oli selline, et üks king sobis perfektselt ja teine kukkus jalast ära. Aga umbe minut hiljem ma väga enam ei kurvastanud, sest nagunii ei oleks ma ju tegelikult neid kontsi kuigi palju kandnud, nii et ma saan ennast nende asemel mu ilusaga premeerida.

Aga kuna täna oli üks üsna mõttetu ja vihmane päev, siis igavuse peletamiseks tegin ühe koogi, lihtsalt kõigest, mis kapis leidus. Kasutasin küll ühte retsepti ka, et kogustega mitte väga puusse panna, aga see oli suht mõttetu, sest kõike taignasse läks ikka nagu juhtus, kuna ma vahepeal unustasin kogused väiksemaks teha. Ja pooled asjad olid nagunii puudu. Aga taigna maitse järgi võiks öelda, et kokku tuli vist päris hea toorjuustu-kohupiimakook, kus kohupiima asendab kõike, mida mul ei olnud. Ahjus omandas mu kook ka natuke kummalise välimuse, sest ma lihtsalt unustasin ta vahepeal ära, aga ikkagi olen endaga üsna rahul.

Ja ma olen ikka veel vaimustunud eesti muusikast, sest ma kuulasin natuke Ewert and the Two Dragonsi uue plaadi lugusid ning ei oska muud öelda, kui et nad on ikka tasemel.