Tuesday, May 3, 2011

Kiri

Sirvin vaikselt uut "Anne ja Stiili" ja juba mitmendat korda järjest on neil seal suurepärane meigisoovitus. Ma lootsin, et eelmise ajakirja juures oli asi korras ja umbes teadsin juba, millist meiki võiks kunagi katsetada, kui lõpetamine kätte jõuab, aga nüüd on siin uus pilt ja see näeb vähemalt sama hea välja. Oh jah, ma tean, et liiga vara on sellistest asjadest mõelda ja see pole tegelikult üldse oluline, aga mulle meeldib sellest mõelda, kui mul parasjagu midagi paremat teha pole. Igatahes on mul plaan osta varsti endale üks ilus punane huulepulk ja siis sellega ühtteist katsetada, sest see ju sobiks võrratult minu punaste kingadega.
Ajakirjas on üldse palju igast häid asju veel, nii et ilmselt on mu öö tänaseks ilusti sisutatud.

Muidu oli täna inka eksam ja ongi vist nii, et kui eksamile minna üldse mitte närvis olles, et siis läheb metsa, no suht nii oligi, et eriti hästi kogu see värk ei õnnestunud vist, aga kuna ma juba olen pidanud kõike seda väga detailselt nii umbes viiele inimesele jutustama, siis rohkem ma sel teemal ei viitsi rääkida. Suuline osa ka veel ja siis kaks eksamit tehtud, kolm veel. Juhuu! Matamaraton algab homme!

Eile sain teada selle kohutava asja, et pühapäeval on emadepäev. Ma vist sisimas lootsin, et sellist asja see aasta ei ole või midagi, sest ma olin siiralt üllatunud, et see juba käes on. Igatahes tähendab see mulle seda, et ma pean jälle JÄLLE otsast peale rääkima kogu seda mõttetut koolijama, millest mul juba nii kopp ees on. Ma tahaksin ennast pühapäevaks kuhugi urgu peita ja teha nägu, et ma olen talveund magav siil (kas nad üldse magavad talvel, pole selles just väga kindel, aga ju vist). Või siis peidaksin lihtsalt pea liiva alla ja teeksin nägu, et mind pole siin. Njah.