Thursday, December 2, 2010

Air

Lemmikartist viimased nädal aega juba.
Mul on mingi suur vajadus filme vaadata. Aga pole aega ju. Tahan nii väga veel jõuda pöffile vaatama viimaseid filme ja üldse, ma ei teagi kust selline imelik tuju tuleb. Tahaks mõnusat seltskonda ja sellist õhtut, kus lihtsalt olla ja puhata.
Filmidega seoses tuli meelde, et täna venkus käis üks väga kena mees meile filmimisest ja filmi tegemisest rääkimas.
Muidu oli nii igav, et ma tõesti jäin mitu korda magama, kui vaatasime ühiskonnas filmi iisraeli ja palestiina sõjast. Pole päris minu teema.
Aga muidu, mul on hea meel, et kõik on jälle üsna hästi. Väike kurguvalu ja hiigelväsimus mind ei heiduta, ikka üritan kuidagi hakkama saada. Kõik kuidagi sujub jälle, isegi internet töötab enam-vähem normaalselt jälle. See tähendab, et üle maeiteakuipikaaja saan ma jälle msni kasutada ja mitte elada mingis muraste isolatsioonis.
Eile sain endale lõpuks talvemütsi. Ei saa aru, kuidas on võimalik, et poes ei müüda MITTE ÜHTEGI tavalist musta mütsi. Kõik on mingid kahtlase lõikega, mis mulle lihtsalt ei sobi. Aga jah, eile oli see õnnepäev, kui ma lõpuks endale mütsi sain, tumehall küll, aga siiski. Olen rahul ja ei karda enam, et mu kõrvalestad küljest jäätuvad.
Sain täna teada, et pean tegema sotsioloogias intervjuu. Mitte lihtsalt intervjuu, vaid see peab ole ma üsna pikk, kõik tuleb diktofoni salvestada ja siis pärast sõna-sõnalt ümber kirjutada. Kõik köhatused tuleb kirja panna ja pausid sekunditäpsusega. See on juba järgmiseks nädalaks, nii et mul on väga ruttu vaja kedagi, kes viitsiks pikalt mulle kunstiteemalistele küsimutele vastata.
Sain tasuta pileti Teeviidale, jeei!