Tuesday, December 7, 2010

Täna oli kolmapäeva tunne

Mul on nii hea olla. Ma ei teagi miks, lihtsalt olen õnnelik ja see on hea. :) Koolis on surmigav, aga kõik need inimesed mu ümber muudvad ka selle igavuse paremaks ja toredamaks. Ma olen kaks päev järjest naernud ja igasugu VÄGA mõttekaid vestlusi Katuga maha pidanud.

Katu: Mhm
Triinu: Okei
Katu: Jah.
Triinu: Nojah
Umbes midagi taolist. Varsti saab Katu välja anda enda filosoofia raamatu. Raamat on paks, selles on kirjas ainult üks sõna: Jah. Katul on üks ja pool fänni, Kennu tervenisti punase pluusiga ja pool mind, sest mul on punased kotisangad.
Igapäevased mõttevälgatused. Aga need teevad tuju nii heaks.
Täna käis mingi naine meile majandusest rääkimas ja siis ma mõtlesin kogu ta loengu aja, et kas see ikka on see, mida ma tahan. See on küll kohati huvitav ja juhtub isegi seda, et ma jagan seda teemat, aga siis jälle mõtlesin, et võib-olla olen mina just üks neist inimtüüpidest, kes seda lihtsalt kolm või viis aastat järjest õpib, lõpetab ülikooli edukalt ja siis sobib ainult mingiks raamatupidajaks kuskil firmas. Ühesõnaga, nüüd ma jälle kahtlen natuke ja ei tea, mida ikkagi peale hakata. Mul on jah igasugu suuri plaane, aga nende teostamine tundub mulle praegu nii suur ja raske ettevõtmine. Siiski ma loodan ja usun, et ma teen järgmiseks aastaks õiged valikud ja suudan kõik oma võrratud plaanid ja unistused kunagi ikka ellu viia.
Muidu oli see jutt üsna huvitav, mida see naine rääkis. Ta laps oli ka armas, kes joonistas igasugu kummalisi pilte tahvli peale, tema üle oli tore naerda.
Tänasest ma väga rohkem midagi väga ei mäletagi, ainult seda, et mingi hetk oli mul nii õudne peavalu, et ma polnud võimeline isegi normaalselt ringi vaatama.
Aa, ja eesti keele tunnis rääkisime Andrus Kivirähkist ja see tekitas tahtmise tema raamatuid lugeda. Niisiis, üks plaan vaheajaks olemas.
Üks naljakas hetk oli täna veel, kui pärast inka järeltööd (mis mul vist väga ei õnnestunud) läksime Prisma poole. Rääksime juttu, Charlesist muide, siis ma rääkisin pika jutu maha ja mingi hetk märkasin, et ma räägin kõigest õhuga ja Katu on kuskile mitu meetrit tagapool selili maas ja naerab. Oijah, mulle meeldib talv, minu lemmik.
Ma ostsin täna 50 kr päkapikušokolaade, see müüja muigas, kui ma maksma läksin.
Ootan juba homset, nii väga.