Sunday, August 28, 2011

Ülikool

Esimene ülikooli nädal on juba seljataga ja peaks ütlema, et see on olnud uskumatult lahe. Tõesti tõesti on hea meel, et ikkagi Tallinna jäin, sest siin olen sammukese võrra lähemal oma unistusele.

Eile käisin Tartus, et Katu ja Hanneka uus kodu ilusti üle vaadata ja siis oli küll korraks see hetk, kus mõtlesin, et tahaks ka niimoodi elada, eriti veel nii ilusas korteris. Igatahes, kuna mul on edaspidi kooli reeded vabad, siis saan mõnikord lausa kolmeks päevaks külla sõita.´

Aga esimene nädal on möödunud väga põnevalt ja segadusseajavalt. Esimesel päeval oli maastikumäng, mis kestis üle nelja tunni, meid jooksutati TTÜ ümbruses edasi-tagasi, ikka nii, et igale poole minek võttis palju aega. Aga oli lõbus, sain omale mõned uued tutvused ja isegi väikest Madist nägin, mis oli väga imelik, sest ta oleks pidanud teglikult sõjaväes olema. Nojah, tema põhjendus oli, et ta lihtsalt tahtis näha, milline on ülikoolielu.

Teine päev algas juba päris kool peale, oli väga palju koolikorraldust kirjeldavaid loenguid, mõne sellise eest saab lausa ainepunkte. Uut infot oli nii meeletult palju, et kui lõpuks õhtul koolis tulema sain, siis oli peas ikka kõik üsna sassis. Tark nagu ma olen, loomulikult ei viitsinud kõike üles kirjutada, seega nüüd olengi ma vahepeal üsna segaduses, mida tegema pean, sest lihtsalt ei mäleta ju. Väga palju õppimist toimub internetis, moodles ja veel mingites kohtades, hästi palju peab uusi kasutajaid igale poole tegema. Ükspäev proovisingi nendega ühele poole saada, aga tulemuseks oli ainult üks veel suurem segadus, mis peab homsek kuidagi lahendatud saama, sest alates homsest saab aineid deklareerida.

Millalgi esimesel loengupäeval tegid tuutorid meile tutvumismänge. Enese tutvustamine seisnes selles, et tuli öelda oma nimi, eriala ja see, et kas oled vallaline või suhtes. Teisel päeval oli tutvumine näiteks selline, et tuli enda ees oleva inimest ülevalt alla masseerida.

Ülejäänud päevadel tegelikult oligi samamoodi, palju igast tutvustvaid loenguid ja selline üldine värk. See oli vist kolmapäev, kui oli ka üks kahrtunnine loeng, mille jooksul tutvustati kõik erinevad TTÜ oragnisatsioonid ja klubid jne ära ja veel mõned suured tudengiorganisatsioonid. Pärast seda saime kõik omale tudengiaabitsad ja kotitäie igast pudipadiga. Selle sisu avastasime pärast Johhi ja Katuga, käisime Foorumis jäätist söömas ja saime viimast korda kokku, enne kui nad Tartusse kolisid. Kaks päeva hiljem ma küll sõitsin juba külla, aga siiski.

Samal päeval ostsin veel omale uue arvuti. Olen oma valikuga väga rahul, see täpselt selline nagu ma tahtsin ja paremgi veel :)

Neljapäeval jagati kõik gruppidesse ehk sain lõpuks teada, kellega koos ma järgmised kolm aastat õpin. Mul on ausalt juba praegu kahju, et see kolm aastat väga ruttu läbi saab, lihtsalt tean, et see saab olema ilmselt parim aeg mu elus ja no lihtsalt on nii, et parimad asjad saavad ruttu läbi. Minu grupis tundub, et on väga toredad inimesed, Mona sattusime ka kokku ja natuke olen juba tutvunud paari tüdrukuga.

Reedel oli aktus, mille kohta Kristin ütles mulle, et pole mõtet minna, kuna need pidavat olema kaks kõige mõttetumat tundi oma elus, mis seal veedan. Ma mõtlesin, et esimesele aktusele ikka minemata ju ei jäta ja siis minu ja kõigi teiste suureks üllatuseks sain kogu see värk ainult poole tunniga läbi. Rektor rääkis natuke, näidati mingeid videoid, veel paar mees rääkisid, koor laulis ladina keeles ja siis üks hetk nagu muu jutu sees rektor mainis, et aktus on lõppenud. Dekaanid tõusid lava peal püsti ja lihtsalt kõndisid minema. Inimesed saalis olid ikka üsna segaduses nägudega. Ja pärast aktust liikusingi juba koju ja siis linna tagasi ja Tartu poole.

Homme hakkab päris kool peale.


No comments:

Post a Comment