Tuesday, December 28, 2010

Kadunud helid

Tänane õhtu kulub siis oma kadunud muusikavarude taastamisele. Ma arvasin, et mu lolluse tõttu põhjustatud kahju on väiksem, aga tuleb välja, et mul pole mitte mõned üksikud väga head laulud kadunud, vaid neid on lausa plaatide kaupa.
Tegelikult on nii, et isa andis lootust, et see kõik on ka taastatav, mida ta tõenäoliselt ongi, aga minu aju lihtsalt ei küündi sellisel tasemel tehnikani. Lihtsam on mulle lihtsalt otsast peale hakata ja kilplase tööd teha.
Kogu selle jama käigus panin tähele, et kanadalased teevad head muusikad, sest kanada muusikute loomingut on vist kõige rohkem kaotsi läinud. Või vähemalt nii mulle tundus.
Torrent on hea asi peaks mainima, sest ma saan ühekorraga ja tunduvalt vähesema ajakuluga kordades rohkem muusikat, kui mul õnnestus see limewire'iga. Ja kvaliteet on ka muidugi palju parem, aga just see, mis mind häirib ongi see, et enam ei saa kuskilt üksikuid lugusid tõmmata. Tahaks mingit võimalust, kus need mõlemad korraga töötavad või siis mingit muud toimivat lahendust.
Mind hämmastab see, et mul on peas enamik neist lauludest, mis ära kustusid. Suurem osa tegelikult olid sellised, mida ma vist kunagi ei kuulanudki, aga meeles on ikka ja nii mu peas aegajalt mõte toimib kui arvutiprogramm, mis tuletab aina meelde, mis mul veel on kustunud. Imelik on ausalt öeldes selliste mõtetega ringi liikuda, natuke arvutifriigi tunne või nii. Sama hea nagu see, kui mõtlen blogiposti tekstina, mitte lihtsalt normaalselt. Nojah, mul on kummaline aju kohati.
Aga mul on hea meel vaba esmaspäeva õhtu üle, mil mul on aega oma muusikaga tegeleda kasvõi neljani hommikul ja ma tean, et võin seda südamerahuga teha, sest miski ei sunni mind magama minema ja ärkama enne lõunat, mitte et ma kunagi magaks nii kaua, aga siiski, unistada ju võib :)
White Lies on nii hea ja ma olen ülimalt õnnelik, et mu telefoni tulid kaasa head ja kvaliteetsed kõrvaklapid!